Search

No products in the cart.

No products in the cart.

Top
m

Klantenservice

Algemene voorwaarden WEBSHOP

Dit zou een hele lange tekst kunnen zijn. Een tekst die zo ingewikkeld is dat je het waarschijnlijk niet leest, en ongezien mee akkoord gaat. Daarom zijn de algemene voorwaarden van NATUURLIJK bij PUUR kort maar krachtig.
Niet tevreden? Als je niet tevreden bent met een product gekocht via de webshop van NATUURLIJK bij PUUR. Neem dan binnen 14 dagen contact op via info@natuurlijkbijpuur.nl Dan vinden we altijd een passende oplossing.

Je kunt het product:
– Terugsturen en het aankoopbedrag retour ontvangen. De verzendkosten van het retour sturen van het product zijn voor jouw rekening (klant). Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na de retourontvangst teruggestort.
– Ruilen. Je stuurt het product retour en kiest een ander product uit. Is het product goedkoper of juist duurder, dan zal dit worden verrekend. Dit zal altijd in overleg gaan.

Uitzondering:
– Product is open geweest/gebruikt en kan niet meer verkocht worden
– Het product is gerepareerd of bewerkt
– Door jou aan abnormale omstandigheden blootgesteld / onzorgvuldig behandeld

Neem altijd contact met ons op via info@natuurlijkbijpuur.nl voor dat je een product retour zend.

Je koopt het product bij:
NATUURIJK bij PUUR
KvK nr: 55858775

Adres: Tunkerij 97 8501 TH JOURE
Contact: info@natuurlijkbijpuur.nl
Dinsdag & Donderdag +31 (0)6 522 89192 (voorkeur WhatsApp)

Verplicht zijn we om onderstaande op te nemen in de Algemene Voorwaarden. Wij streven altijd naar 100% tevredenheid. Mochten wij er toch niet samen uitkomen , dan kun je het geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Klantenservice

We streven ernaar om bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur gedaan zijn dezelfde dag te verzenden. De geschatte levertijd is 1 tot 3 dagen mits het product op voorraad is.

Track and Trace
Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace code van PostNL. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

Kortingscode
Bij het afronden van je bestelling kun je een kortingscode invullen. Wanneer het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen, dien je het openstaande bedrag via een van de betaalmethodes te voldoen.

Je kunt je online bestelling op verschillende manieren betalen:

  • iDEAL (via mollie):  Met iDeal kun je makkelijk en veilig je online aankopen afrekenen via je eigen bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS, SNS Regio, Friesland Bank, ASN, Fortis en Triodos.
  • Betaalverzoek: Als je kiest voor een betaalverzoek dan sturen wij deze toe zodra we je bestelling in behandeling nemen. Handig als je bijvoorbeeld producten besteld die langere levertijd hebben. Kies je voor verzenden dan versturen wij het pakket pas als de betaling binnen is.
  • Betalen bij afhalen: Je kan bij afhalen (op afspraak) betaal met pin, contant of een betaalverzoek.

We streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Geschatte levertijd 1 – 3 dagen. Wanneer de verwerking van je order onverhoopt langer duurt dan 3 dagen, wordt dit via email doorgegeven.

Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur gedaan zijn proberen wij dezelfde dag nog aan te bieden bij postNL. Natuurlijk bij PUUR hanteert de volgende verzendkosten:

Verzending binnen Nederland:
Bestellingen binnen Nederland met Track & Trace: €3,95  (tot 10 kg). Vanaf €45,- Gratis verzending.

Afhalen in de salon:
Ook is het natuurlijk mogelijk om je bestelling zonder extra kosten op te halen in de salon. LET OP hiervoor maken we een afspraak.

Gratis laten bezorgen door Natuurlijk bij PUUR:
Woon je in Joure of omliggende dorpen dan kan je ook afhalen kiezen en dan wordt het op afspraak geleverd. De betaal methode mag je dan zelf kiezen: iDeal, betaalverzoek of betalen bij afhalen/bezorgen in joure.

Twijfel je of GRATIS bezorging door ons mogelijk is voor jou! Klik op de Messenger knop of stuur even een WhatsApp dan laat ik je weten of het mogelijk is.

Je kunt een bestelling (in de originele ongeopende verpakking en in ongebruikte staat) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Let op! Neem altijd eerst contact op met Natuurlijk bij PUUR vóór je een bestelling retour stuurt. Kosten retour zijn voor rekening van klant!

Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.  We raden aan om te retourneren met een track and trace code. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.

Je kunt een bestelling met een kopie van de factuur of orderbevestiging retour sturen naar het volgende adres:

Natuurlijk bij PUUR

Tunkerij 97

8501 TH JOURE

Betalingen vanuit Nederland:

IBAN: NL 98 KNAB 0500 9290 33

Ten name van: Schoonheidsinstituut PUUR
Vestigingsplaats: JOURE

Heb je toch nog vragen! Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op.

E-mail: info@natuurlijkbijpuur.nl | WhatsApp: +31 (0)6 522 89192

Productcategorieën

Verzendkosten €3,95 vanaf €45,- GRATIS
Shop